۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

" محمد داوری " مسئول آموزش و اطلاع رسانی سازمان معلمان ایران بازداشت شد...


" محمد داوری " مسئول آموزش و اطلاع رسانی سازمان معلمان
ایران بازداشت شد...


محمد داوری مسئول آموزش و اطلاع رسانی سازمان معلمان ایران بازداشت شد.
امروز حوالی ساعت ۴ بعد ظهر آقای " محمد داوری " عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران و سر دبیر سایت " سحام نیوز " ارگان حزب اعتماد ملی بازداشت شد.
لازم به ذکر است که آقای داوری در ۲۳ اسفند سال ۱۳۸۵ به همراه دیگر فعالان صنفی و مدنی مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت و نوروز را در بند انفرادی گذراندند .
گزارش کامل این دستگیری را از قول سخنگوی حزب اعتماد ملی در این جا بخوانید :
« سخنگوی حزب اعتماد ملی می گوید مأموران دادستانی تهران دفتر مهدی کروبی و همچنین دفتر حزب اعتماد ملی را پلمب و سردبیر سایت این حزب را بازداشت کرده اند. همزمان برخی گزارش ها از دستگیری مرتضی الویری، از مشاوران آقای کروبی خبر می دهند.
آقای گرامی مقدم به بی بی سی فارسی گفت که حدود ساعت ۳ و نیم بعد از ظهر امروز (سه شنبه ۱۷ شهریور - ۸ سپتامبر) مأموران دادستانی تهران به دفتر آقای کروبی در جمشیدیه تهران رفته اند و پس از بازجویی از کارمندان و توقیف اسناد، مدارک و لوازم دفتر، آنجا را پلمب کرده اند.
آقای گرامی مقدم گفت که مأموران نام اعضای دفتر آقای کروبی را ثبت کرده اند و تمام اسناد و مدارک، اعم از سی دی، فیلم، کامپیوتر و نوشته ها را با خود برده اند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: "مأموران بعد از خارج کردن سایر افراد از دفتر، از آقای کروبی خواستند که به عنوان آخرین نفر دفتر را ترک کند تا آنجا را پلمب کنند".
به گفته آقای گرامی مقدم، گروه دیگری از مأموران دادستانی همزمان به دفتر حزب اعتماد ملی در شهرک غرب تهران رفته و پس از بازجویی از اعضای حاضر حزب و کارمندان و توقیف اسناد و مدارک، آنجا را هم مهر و موم کرده اند.
او گفت که محمد داوری، سردبیر سایت سحام نیوز (وبسایت رسمی حزب اعتماد ملی) نیز توسط مأموران بازداشت شده است.
در این حال سایت سلام، وبسایت نزدیک به اصلاح طلبان در ایران از بازداشت مرتضی الویری، مشاور آقای کروبی و نماینده او در کمیته پیگیری وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر در منزلش خبر داده است.
این وبسایت می نویسد که آقای الویری در یک مکالمه تلفنی کوتاه با خبرنگار سلام، از بازداشت خود خبر داده است.
منبع : بی بی سی

هیچ نظری موجود نیست: