۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

وزیری با 49 رای برای آموزش و پرورش مبارک است ان شاءالله ...!


وزیری با 49 رای برای آموزش و پرورش مبارک است
ان شاءالله ...!

رئیس دولت دهم که هنوز بعد از گذشت حدود یکصد روز از انتخابات هنوز در آتش بحران مشروعیت به دست و پنجه نرم کردن مشغول است ؛ برای حل مشکل ، به مجلسیان و توصیه های مکرر مقامات عالی رتبه نظام پناه برد. وی از راه یافته گان به مجلس خواست برای مقابله با دشمنانی که در سه ماه گذشته و به زعم ایشان اقتدار نظام را مخدوش کرده اند ، به وزرای پیشنهادی اش رای اعتماد دهند.
چند روز گذشته مجلسیان در جلسات رای اعتماد با 35 ساعت کار در 5 روز کاری با منازعات ساختگی و کشمکش های بی پایه و البته به کمک صدا و سیما سعی نمودند فضای سیاسی کشور را فعال ، پویا و بانشاط نشان دهند ولی ظاهرا هر چه تلاش می کنند کمتر موفق می شوند.
برای ما که فعال صنفی- مدنی در حوزه آموزش و پرورش محسوب می شویم رای داده شده به سوسن کشاورز یک زنگ خطر بزرگ بود چرا که ما به آرای کم وزرای آموزش و پرورش عادت داشته ایم ولی عدد 49 در طول تاریخ بی سابقه است !
عدد 49 حکایت از آن دارد رئیس دولت دهم بعد از آوردن رنگین کمانی از افراد ( اشعری ،فانی ،فرشیدی ،علی احمدی و کشاورز) هنوز نمی داند با این وزارت خانه مادر چه کند؟
این وزارت خانه بیمار که مدت هاست دچار مرگ مغزی شده است باز باید سال تحصیلی جدید را بدون وزیر آغاز کنند و این داستان در مسیر کج همچنان ادامه دارد...
عدد 49 حکایت از آن دارد که مجلسیان هم نتوانسته اند این اجماع نظر خود مبنی بر نبود سوسن کشاورز را به رئیس دولت دهم منتقل کنند ، البته رئیس دولت که قصد دور زدن هیات رئیسه و فراکسیون ها را دارد باید منتظر این اعداد باشد که خود در تاریخ ثبت خواهد شد.
فعالان صنفی- مدنی در این زمانه بحران زده و بیمار باید آگاهانه تر و منسجم تر از گذشته از کیان آموزش و پرورش دفاع نمایند که صاحب خانه های اصلی این وزارت خانه آنان هستند.

هیچ نظری موجود نیست: