۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

گفت و گو با اسماعیل عبدی ، فعال صنفی












سخن معلم :
آقای عبدی
شما چگونه از رفتن به دادگاه انقلاب مطلع شدید ؟
: دیروز شنبه ساعت 11 صبح با عموی من که وثیقه ای قبلا برای آزادی بنده گرو گذاشته بود تماس گرفتند و گفتند که باید مراجعه کنم.
سخن معلم :
آیا دادگاه برگزار شد ؟
 : خیر . محل سکونت من کرج است ، در حالی که محل کار من شهرستان اسلام شهر است . از سوی دیگر دادگاه انقلاب می گوید که چون شما عضو کانون صنفی معلمان تهران هستید باید در تهران محاکمه شوید . از این رو پرونده مرا به تهران فرستادند .
سخن معلم :
آقای عبدی
اتهام شما چیست ؟
 : اتهام من ماده 500 قانون مجازات اسلامی است یعنی تبلیغ علیه نظام .
استناد آن ها چند مورد مصاحبه با رسانه های برون مرزی بوده است . همچنین عضویت در کانون صنفی معلمان یکی از اتهامات بنده است . آن ها عنوان می کنند که کانون صنفی معلمان منتسب به خارج است .
و بنده همه این اتهامات را رد کرده ام .
سخن معلم :
امیدواریم که شما و سایر دوستان از این اتهامات تبرئه شوید . از وقتی که در اختیار سخن معلم قرار دادید سپاسگزاریم .
پایان گزارش /

هیچ نظری موجود نیست: