۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

نحوه رفتار آموزش و پرورش دولت دهم ( نهم ) با منتقدان !










زنده باد موافق من !


آقای علی رضا هاشمی ، دبیر کل سازمان معلمان ایران که سال قبل به افتخار بازنشستگی پیش از موعد نائل آمده بود ؛ طی نامه اداره کل گزینش استان تهران  به مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه 3 تهران و پس از آن واحد آموزشی مربوطه یعنی دبیرستان غیر انتفاعی مفید تهران - بدون آن که مراحل قانونی و اداری طی شود - ممنوع التدریس گردیده است .
هیچ یک از مدارس - دولتی و غیر دولتی - حق ارائه حق التدریس به ایشان را ندارند .
آقای محمد داوری - مسئول آموزش و اطلاع رسانی سازمان معلمان ایران - که بیش از یک سال است در زندان به سر می برد حقوق وی و تنها محل درآمد خانواده که همان مادر پیر وی می باشد قطع شده است . به ایشان تاکنون مرخصی طبق حقوق شهروندی داده نشده است .
خانم طاهره نقی ئی - عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران - و دبیر نمونه ریاضی منطقه 5 تهران که بیش از یک ماه و در آستانه مهر بلاتکلیف بود در حال حاضر  و با گذشت مدت 3 ماه از آغاز سال تحصیلی همچنان بلاتکلیف است .
آقای سید محمد مرد - عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران - که قبلا از مدیران مدارس و توان مند منطقه 5 تهران بود استعفا و فعلا  با سمت مشاور در یکی از مدارس منطقه 2 مشغول به کار است .
علی پورسلیمان - مسئول تشکیلات و برنامه ریزی سازمان معلمان ایران و مدیر وبلاگ سخن معلم - که سال پیش به  Refreshing  ( بدانید تبعید ) رفته بود و امسال با مساعدت مسئولان به همان جای قبلی برگشته بود و نیز با اصرار مدیر واحد آموزشی در کنار ساعت موظف تنها 6 ساعت به صورت غیر موظف اختیار کرده بود با توصیه و نیز زحمات مسئولان آن  6 ساعت هم حذف شد .
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این مسئولان و اما با صدای بلند می گوییم :

زنده باد مخالف من !

هیچ نظری موجود نیست: