۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

بلاتکلیفی عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران و دبیر زبده ریاضی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران ... یک نفر پاسخگو باشد !










بلاتکلیفی عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران، عضو انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی شهر تهران و دبیر زبده ریاضی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران
فقط  یک نفر پاسخگو باشد !


خانم طاهره نقی ئی عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران ، عضو انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی شهر تهران و یکی از دبیران زبده و برجسته منطقه 5 تهران با وجود گذشت قریب به یک ماه از آغاز تحصیلی هنوز مدرسه ای برایش  مشخص نشده و در بلاتکلیفی به سر می برد .
خانم نقی ئی به سخن معلم چنین گفت :
" حدود 15 روز مانده به مهر ، حراست منطقه 5 به من گفت شما ممنوعیت تدریس دارید !
سال گذشته به من گفتند که باید مدرسه ات را تغییر دهی و من هم قبول کردم ؛ امسال هم این گونه مرا بلاتکلیف گذاشته اند .
تاکنون نامه های متعددی به دوایر مختلف آموزش و پرورش منطقه 5 نوشته ام .
حتی نامه ای به رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران نوشته و درخواست ملاقات کرده ام .
گفته ام که حاضرم در بدترین مدرسه هم تدریس کنم اما اجازه نمی دهم که تحقیر شوم !
عضو انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی شهر تهران هستم . دو دوره عضو شورای اجرایی این انجمن بوده ام و اکنون نیز فعالیت می کنم . این انجمن روی تغییرات کتاب های درسی ، روش های نوین تدریس و آموزش ، ارتباط دوسویه با معلمان ریاضی و... کار می کند .
به گواهی کتبی مدیران مختلف منطقه بالاترین راندمان آموزشی را در دروس اختصاصی دیفرانسیل ، هندسه تحلیلی و ریاضیات گسسته داشته ام .
تقدیر نامه های متعدد و فراوان از جاهای مختلف داشته ام .از سال 1367 تاکنون معلم دروس فوق الذکر در پایه چهارم و پیش دانشگاهی بوده ام .
چرا باید با یک معلم چنین برخورد شود ؟
آیا این روش منصفانه است ؟
فقط می خواهم یک نفر پاسخ دهد ... "

این  در حالی است که که آقای حاجی بابایی چندی پیش عنوان کرده بود که می خواهد معلمان را به قله های رفیع منزلت و ارج و قرب برساند !
پایان گزارش /

هیچ نظری موجود نیست: