۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه

دیدار نمایندگان معلمان در کانون صنفی معلمان و سازمان معلمان با خانواده های زندانیان سیاسی


دیدار نمایندگان معلمان در کانون صنفی معلمان ایران و سازمان
معلمان ایران با خانواده های زندانیان سیاسی

همسر شهید رجایی :

" آرزوی مرگ می کنم .... "

نمایندگان معلمان در کانون صنفی معلمان ایران و سازمان معلمان ایران به دیدار خانواده های زندانیان سیاسی حوادث اخیر رفتند .
در این دیدار که باغانی دبیر کل کانون صنفی معلمان و هاشمی دبیر کل سازمان معلمان به همراه تعدادی از شورای هر دو تشکل حضور داشتند ابتدا باغانی با ابراز همراهی و همدردی با خانواده های زندانیان آمادگی خود را برای هر نوع فعالیت در حهت آزادی این عزیزان اعلام کرد و ضمن ابراز تاسف از برخوردهای صورت گرفته از خانواده های زندانیان خواست تا برایشان سخن بگوید .
خانم مجردی همسر دکتر میردامادی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور معلمان اعلام نمود این برخوردها غیر قابل تحمل بوده و هیچ کس گمان نمی کرد در جمهوری اسلامی این ظلم ها صورت بگیرد . همسر آقای ابطحی در این جلسه با ذکر این نکته که وضعیت ما بعد از سخنان ابطحی سخت تر شده است اعلام کرد فشار بر ابطحی و خانواده اش بیشتر شده است و خواسته های بازجوها تمامی ندارد !
ایشان ضمن گله از تهدید خانواده ابطحی در مقابل چشم دختران خواستار آزادی بی قید و شرط ابطحی شد .
همسر چریک پیر بهزاد نبوی از بی خبری نسبت به وضعیت او گفت و عنوان کرد که فقط یک بار با او سخن گفته و بازجوها اصرار داشته اند که خبری از بیرون به او نرسد !
خانم دهقان همسر دکتر عبدالفتاح سلطانی از گذشت بیش از 62 روز از بازداشت غیر قانونی گفت و از غیر قانونی عمل کردن مسئولان ذی ربط گله کرد .
همسر عیسی سحر خیز از صدمه دیدن شوهرش به هنگام دستگیری و عدم مداوا در زندان گفت و در این حال تاکید کرد که عیسی سرحال است و روحیه خوبی دارد و اعلام کرده که بعد از آزادی از همه مسئولان شکایت خواهد کرد .
همسر شهید رجایی نیز که در جلسه حاضر بود ، با بیان اوضاع بدی که در جامعه است گفت : " آرزوی مرگ می کنم از این همه پلیدی و پلشتی ! " و از تاریخچه انحرافی که دامن گیر جامعه شده است سخن گفت و بیداری را شرط موفقیت دانست .

هیچ نظری موجود نیست: