۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

چه کسی گفته است : " تنها بدهى آموزش‌وپرورش پاداش پايان خدمت بازنشستگان پيش از موعد است " ! آقای وزیر محترم این دولت ! کمی به خود آیید ...












اخیرا آقای حاجی بابایی اعلام کرده است که تنها بدهى آموزش ‌وپرورش پاداش پايان خدمت بازنشستگان پيش از موعد است و گویا دولت هیچ بدهی دیگری به فرهنگیان ندارد !


بخوانید :


" حاجي‌بابايي در گفت‌و‌گو با ايلنا:


تنها بدهى آموزش‌وپرورش پاداش پايان خدمت بازنشستگان پيش از موعد است
بازنشستگان پيش از موعد در آموزش و پرورش ۵۳ هزار نفر هستند كه با احتساب بازنشستگان عادى به ۷۰ هزار نفر مى رسند/ همه اين بدهى ها تا پايان اسفند ماه پرداخت شود و چنانچه پرداخت نشدند، بعد از عيد پرداخت مي كنيم.
ايلنا: وزير آموزش و پرورش با تاكيد بر اينكه تنها بدهى وزارتخانه در حال حاضر پاداش پايان خدمت بازنشستگان پيش از موعد است، گفت:بازنشستگان پيش از موعد در آموزش و پرورش ۵۳ هزار نفر هستند كه با احتساب بازنشستگان عادى به ۷۰ هزار نفر مى رسند.


وزير آموزش و پرورش در گفتگو با ايلنا، با اشاره به جزئيات نحوه پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان پيش از موعد اعلام كرد: از سال گذشته ۴۳۳ هزار ميليارد تومان بدهى به بازنشستگان داشته‌ايم كه اين معوقه ها در حال پرداخت است و تمام تلاش خود را مي كنيم تا همه اين بدهى ها تا پايان اسفند ماه پرداخت شود و چنانچه افرادى هم موفق به دريافت پاداش خود نشدند، بعد از عيد تمام بدهى ها رابه آنها پرداخت مي كنيم.


وى افزود: تمامى مطالبات فرهنگيان كه جنبه قانونى دارد، تا پايان امسال پرداخت مي شود و اميدواريم اول فروردين ماه را بدون بدهى به فرهنگيان آغاز كنيم.


پايان پيام
1388/12/19
کد خبر : 112694
محض اطلاع این  " وزیر نورسیده " کمی به عقب تر برمی گردیم !


به اسفند سال 1385 ...


مجلس در اسفند سال 1385 درست پس از اعتراضات دامنه دار فرهنگیان این قانون را تصویب و اجرای آن را از اول فروردین 86 اعلام نمود .


پس از تصویب بودجه 88 دولت باید به تعهدات خود عمل می کرد اما متاسفانه پس از گذشت بیش از یک سال و درست در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آن را به صورت ناقص اجرا کرد !


در همان زمان اعتراضات زیادی از سوی تشکل های معلمان نسبت به این عملکرد خلاف قانون دولت صورت گرفت و این در حالی بود که کوچک ترین توجهی به این تذکرات قانونی نشد !


حال پس از گذشت بیش از 2 سال وزیر محترم این دولت چگونه به خود اجازه می دهد که مطالبات فرهنگیان را تا این حد تنزل دهند و از سوی دیگر دائما در رسانه ها تبلیغات کنند که تمام مطالبات فرهنگیان تا پایان سال پرداخت می شود و تازه خود را طلب کار هم بداند !


لابد آقای حاجی بابایی تصور کرده است که همه چیز مشمول مرور زمان می شود و می توان همه چیز را مهندسی کرد ...


آقای وزیر !


کمی به خود آیید !


ما ....

هیچ نظری موجود نیست: