۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

ملاقات مادر محمد داوری با فرزند و حکایت نامه دادستانی !




روز پنج شنبه بیست و چهارم تیرماه مادر آقای محمد داوری پس از گذشت چند ماه و به امید دیدار فرزند خود به تهران آمد .
ایشان از دفتر دادستانی تهران نامه ای جهت ملاقات با فرزند دریافت نمود .اما زمانی که مادر نامه را به مسئولان زندان اوین تسلیم نمود



عنوان شد که ما خودمان برگه ملاقات می دهیم ! مادر محمد که از ساعات اولیه در درصدد ملاقات بود سرانجام حوالی ساعت 5 بعدظهر موفق به دیدار با پسرش می شود !
مادر محمد در گفت و گو با سخن معلم در حالی که اشک به او اجازه درست  ادای کلمات را نمی داد از نحوه برخورد مسئولان گلایه داشت ...
" همه مشکلاتم یک طرف ، وقتی که به تهران می آیم  در طرف دیگر !
پسرم نزدیک به یک سال است که در زندان است و من به عنوان یک مادر غریب و تنها نمی دانم که چه کنم ...
وقتی که دیروز نامه دادستانی را به مسئولان دادم فکر نمی کردم که این گونه با من برخورد شود ...
من که سواد ندارم ، کسی را هم ندارم ،  تنها خدا را دارم و همواره از او کمک خواسته ام "
یکی از همراهان مادر آقای داوری به سخن معلم گفت :
 " مدتی است که ملاقات زندانیان بند سیاسی و مفاسد اقتصادی با هم انجام می شود . برخی از خانواده های زندانیان مفاسد اقتصادی  به راحتی و دائما با زندانیان خود ملاقات می کنند در حالی که نحوه برخورد آن ها با ما کاملا متفاوت است ... "  
پایان پیام /

هیچ نظری موجود نیست: