۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

استمرار فعالیت غیر قانونی هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران ، معلول عوامل پشت پرده و یا غفلت فرهنگیان ؟













 انتخابات برای هیات مدیره و بازرس شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران در آینده ای نزدیک و با یک تاخیر تقریبا یک ساله برگزار خواهد شد !



آخرین انتخابات این شرکت تعاونی در تابستان سال قبل به علت کثرت تخلفات و نیز " تقلب " از سوی هیات رئیسه مجمع ابطال شد .


در این یک سال ، هیات مدیره قبلی که حدود 2 سال است به صورت غیرقانونی فعالیت می کند به مراجع و افراد مختلف نامه نوشتند تا بتوانند انتخابات قبلی را تایید کرده و جواز تمدید حضور ناکارآمد و سوال برانگیز خود را کسب نمایند که البته در این کار موفق نشدند!


نوبت اول مجمع ساعت 3 بعد ظهر روز یکشنبه 30 / 3 /89 در تهران تالار اجتماعات دکتر علی شریعتی به آدرس خیابان شهید رجایی سه راه نان ماشینی خیابان ستاره برگزار خواهد شد که غالبا به علت به حد نصاب نرسیدن به نوبت دوم موکول می شود و نوبت دوم نیز ظرف مدت کوتاهی پس ازآن برگزار خواهد شد .


این که هیات مدیره این شرکت تعاونی علی رغم اثبات ناکارآمدی خود و بردن این شرکت تا آستانه ورشکستگی کامل بنا بر آمار و ارقامی که خود منتشر نموده است تاکنون توانسته است به حیات خود ادامه دهد جای سوال و بحث بسیار دارد اما در این میان نقش اصلی صاحبان این شرکت که همانا سهام داران آن هستند را نمی توان فراموش کرد !


با این که این شرکت بیش از 165 هزار عضو دارد اما در موقع انتخابات به زحمت ظرفیت یک سالن 500 نفری تکمیل می شود و با استفاده از همین ترفند و غفلت فرهنگیان عضو ، هیات مدیره این شرکت توانسته است با توسل به برخی اعمال همچون برگزاری مجمع در اوقاتی که معلمان در مدارس حضور ندارند ، برگزاری این جلسه در پرت ترین مکان ، استفاده از دفترچه های وکالتی و افراد غیر عضو و... استیلای طولانی خود را بر این شرکت اقتصادی استمرار بخشد ولی  این ها نمی توانند دلیل لازم و یا کافی برای غیبت اعضا  و ترک کردن عرصه باشند !


سخن معلم برای اولین بار و به صورت مستند گزارشی را از این انتخابات تهیه نمود که البته با استقبال برخی از همکاران و نیز واکنش بر خی از اعضای هیات مدیره روبه رو شد ( 1 ).


در این راستا و جهت آگاهی افکار عمومی فرهنگیان در مورد وضعیت واقعی این شرکت ، نامه زیر که توسط آقای صالحی مسئول شعبه 4 شهدا تهران خطاب به بازرس این شرکت نگارش گردیده است منتشر می شود .

برای بزرگنمایی روی این تصویر کلیلک کنید .




( 1 )


بازخوانی رویدادی به نام " تعاونی مصرف فرهنگیان تهران " در این یک سال ....


http://smiedu5.blogspot.com/2009/11/blog-post_19.html


مطالب مرتبط :


نامه اداره کل تعاون استان تهران مبنی بر " ابطال انتخابات شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران "


http://smiedu5.blogspot.com/2009/11/blog-post_24.html


شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران به کجا می رود !


http://smiedu5.blogspot.com/2009/12/blog-post_12.html


آقای وزیر این دولت ! یا نهادهای اقتصادی - رفاهی آموزش و پرورش را تعطیل کنید و یا این که فکری برای آن ها بکنید !


http://smiedu5.blogspot.com/2010/05/blog-post_23.html

هیچ نظری موجود نیست: