۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

استمداد از مردم برای رهایی " محمد داوری " از زندان





100 روز است که از بازداشت آقای " محمد داوری " عضو شورای مرکزی  ، مسئول آموزش و اطلاع رسانی سازمان معلمان ایران و سردبیر سایت سحام نیوز ، ارگان حرب اعتماد ملی می گذرد .
" سخن معلم " در این مدت 2 بار با مادر دلسوخته ایشان مصاحبه کرد که با استقبال و رضایت خوانندگان سخن معلم روبه رو شد.
پس از برگزاری دادگاه ایشان ، قاضی پرونده برای آزادی موقت " محمد " تقاضای 2 میلیارد ریال ( 200 میلیون تومان ) وثیقه نموده است که به دلیل آماده نشدن آن ، " محمد " از بند رهایی نیافته است ...
" سخن معلم " از همه آزادی خواهان و خیر اندیشانی که توان و بضاعت مالی دارند استدعا دارد که با مشارکت در این امر انسانی ، مادر دل شکسته او را شاد کنند .
یا حق...

۱۳ نظر:

لینک باکس معلمان گفت...

سلام بر همکار گرامی
از این پس با مراجعه به لینک باکس معلمان می توانید از آخرین لینکهای بروز شده همکاران اطلاع پیدا کنید
موفق باشید

ناشناس گفت...

پست مربوط به اقدام جدید وزیر جالب بود

موفق باشید

شفيعي مطهر گفت...

با سلام و سپاس از اقدامات خيرخواهانه و روشنگرانه شما

kaeg گفت...

سلام
ممنون از حضور سبزتون
امیدوارم که شما هم خوب باشید
موفق و موید باشید

Unknown گفت...

وبلاگ شمارو ديدم . اميدوارم شما هم در راستاي اهداف و خواسته هاتون موفق باشين . به اميد روزي كه با بدست آوردن آزادي همه اقشار اين مملكت روي آسايش و شادي و خرمي رو ببنند .
مهسا اكبري

ناشناس گفت...

توضیحی بر تعطیلی مدارس راهنمایی ساوه

مدارس راهنمایی شهرستان ساوه را در روز پنجشنبه 27 آذر ماه، به بهانه "مجمع عمومی دبیران راهنمایی" تعطیل اعلام کردند و از دبیران خواستند تا ا ز ساعت 10 تا 12 در جلسه حاضر شوند.

در آئین نامه اجرایی مدارس، واژه مجمع عمومی دبیران، هیچ محلی از اعراب ندارد و فقط یک اصطلاح من درآوردی است برای دور زدن قانون.

در ابتدا رئیس این اداره، اشعاری خواند و به مدیران مافوقش خیر مقدم گفت و پس از آن نیز "منوچهر فضلی خانی" مدیرکل دفتر آموزش راهنمایی وزارتخانه در باب تدریس اکتشافی سخنرانی نمود. همان صحبتهای تکراری و مبتدی که تقریبا با خمیازه های حاضران مواجه گشت و هیچ نکته بدیع یا جذابی در سخنان ایشان نبود.

دو روز قبل اما، اداره آموزش و پرورش ساوه با صدور بخشنامه ای(شماره 55421/34)، قاطعانه همه مدیران مدارس راهنمایی را موظف کرده بود که قسمتی از بودجه سرانه دانش آموزان را بردارند و با پول مدرسه، کتاب "تدریس اکتشافی" نوشته آقای فضلی خانی را خریداری و در مدرسه نگهداری کنند!!.

این وسط، تنها می ماند دلیل تعطیلی مدارس راهنمایی که با وجود عقب ماندگی درسها و انبوه تعطیلات غیر رسمی ناشی از شیوع بیماری، معلمان و مدیران و خانواده ها را به عذاب آورده و هیچ منطقی نمی پذیرد که برای سخنرانی یک ساعته یک مدیر کل درجه دوم وزارت، تمام دانش آموزان راهنمایی را از کلاس محروم کنند و بر میزان عقب ماندگیها بیفزایند.

بله، فضای تملق و چاپلوسی تا مغز و استخوان وزارت آموزش و پرورش نفوذ کرده و هر کس می کوشد با گفتار نیک و کردار نیک، دل مدیر مافوقش را به دست بیاورد تا لقمه ای چرب و چیلی تر، بر سر سفره خویش بَرَد!!!

من از آقای حاج بابایی سئوال دارم که آقای فضلی خانی در مسافرت خود به استانهای کشور، کدام هدف آموزشی را دنبال می کند؟ به دنبال چیست و منافع ناشی از آن کدام است؟ و اینکه دولت به چه حقی، مدیران مدرسه را مجبور می کند که با پول بیت المال آن هم در شرایط سخت مالی مدارس، کتاب تالیفی یک مدیر کل را خریداری و نگهداری کنند؟ نفعش برای دانش آموزان چیست؟

somebody!!! گفت...

اینجور زندانی ها با اینکه واقعا دردناک هستن ولی از یک نظر خوبن!
اون روی تاریک رژیم رو به طرفداراش نشون می دن! به امید پیروزی خون بر شمشیر در این دوران ظلم. سبز باشی

تقریرات گفت...

سلام ان شاالله مقدمات آماده خواهد شد
جد نمی توانم والا به اندازه توانم همراهی داشتم
اللهم فک کل اسیر

خانم معلم گفت...

سلام
لطفا مشخص نمایید علت دستگیری ایشان چیست ؟ کجا و چند ماه در زندان می باشند ؟ چگونه دستگیر شده اند ؟
با تشکر از شما

سخن معلم گفت...

خانم معلم
سلام
آقای داوری معلم و سردبیر سایت سحام نیوز بوده اند .
ایشان به همراه تعداد دیگری از افراد در دفتر حزب اعتماد ملی دستگیر شدند که همه غیر از ایشان آزاد شده و محمد به خاطر عدم توانایی در تودیع وثیقه فعلا در زندان هستند .
ایشان از 17 شهریور دستگیر شده و البته قبلا هم در تجمعات جلوی مجلس دستگیر شده بودند .
سبز و پیروز و پایدار باشید.

خانم معلم گفت...

سلام
ممنون از توضیحتان

خانم معلم گفت...

ببخشید برای کمک به ایشان باید حسابی باز کنیم تا وثیقه اش جمع شود یا خیر ؟

سخن معلم گفت...

سلام
خانم معلم
از لطف شما سپاسگزاریم.
تجارب قبلی ما نشان می دهد که اعلام شماره حساب ممکن است پیامدهایی داشته باشد .
اما چنان چه بخواهید می توانم آن را از طریق جی میل اعلام شده بگویم.
آی دی من :
alipoursoleyman