۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران به کجا می رود !





























آخرین اطلاعی که در مورد وضعیت نهایی این موسسه اقتصادی وجود دارد مربوط به نامه ای است که اداره کل وزارت تعاون در مورد آخرین انتخابات مجمع اعلام نموده است ( 1 )

 
در این نامه هیچ گونه اشاره ای به بحث " تقلب " نشده است و صرفا عنوان گردیده است که به دلیل عدم امضای اکثریت اعضای هیات رئیسه مجمع این انتخابات قابل تایید نمی باشد !


آخرین اطلاعات ما حاکی از این است که از هفت نفر اعضای هیات رئیسه مجمع ، 3 نفر آن را تایید اما بقیه یعنی آقایان بهشتی ، معارفی ، رئیس زاده و قبادی علی رغم فشارها و تهدید های فراوان تاکنون از امضای صورت جلسه امتناع نموده اند .

در هر صورت ، اعلام چنین موضعی از سوی یک نهاد رسمی یک برگ برنده و اولین گام برای فرهنگیان عضو این شرکت و تشکل های معلمان می باشد .

اخبار حاکی از این است که آقای حبیبی مدیر عامل این شرکت تعاونی علی رغم تسلیم نامه رسمی وزرات تعاون از سوی یکی از اعضای هیات رئیسه ، با این عنوان که این نامه از مجرای اداری وارد نشده است از قبول آن سرباز زده و حتی به دبیر خانه این شرکت دستور داده است که از ثبت نامه خودداری کنند !

اخبار رسیده حاکی از این است که جلسات هیات مدیره با 4 نفر تشکیل می شود و 3 نفر دیگر به همراه اعضای علی البدل مدت هاست که در جلسات شرکت نمی کنند ( البته یک نفر از اعضا فوت نموده است )

از قرار معلوم ، هیات مدیره این شرکت تعاونی مبلغ 11 میلیارد تومان وام از دولت گرفته است که از این مقدار فقط 2 میلیارد تومان در حساب این شرکت مانده است ....

بنا بر آخرین مصوبه مجمع عمومی قرار بر این بوده است که کلیه صورت حساب ها و دفاتر مالی شرکت توسط مراکز رسمی حسابرسی مورد بازبینی و رسیدگی قرار گیرد اما تا این لحظه چنین مساله ای اتفاق نیفتاده است !

 
جالب این جاست که این شرکت با وجود بیش از 160 هزار نفر عضو و گردش مالی میلیاردی و وجود شعبات فراوان فقط دارای یک بازرس می باشد !

 
بنا بر اعلام آخرین تراز مالی این شرکت و از سوی مدیر عامل این شرکت که حدود 20 سال در این شرکت و در سمت های مختلف فعالیت می کند ، شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران در یک سال مالی از 18 میلیارد تومان فروش فقط 18 میلیون تومان سود داشته است ( 2 ) !


سوال این است :


شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران به کجا می رود !



( 2 ) بازخوانی رویدادی به نام " تعاونی مصرف فرهنگیان تهران " در این یک سال ....

http://www.smieduir.co.cc/2009/11/blog-post_19.html#more








هیچ نظری موجود نیست: