۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

نامه رسیده در مورد وضعیت " مقاوم سازی مدارس "












سلام همکار گرامیمن کارمند قراردادی نوسازی مدارس هستم.از همین رو به خودم جرات دادم شما رو با این همه سوابق درخشان،همکار خودم بنامم.
در رابطه با طرح مقاوم سازی مدارس نکاتی وجود داره که گفتنش خالی از لطف نیست.
دغدغه فکری من و دیگر همکارانم از این طرح خانمان سوز و هزینه بر باعث شده که داد بسیاری از دلسوزان سرمایه های ملی در این سالهای اخیر دربیاد.از وارد کردن اطلاعات نادرست و خلاف واقع مانند درصد پیشرفت فیزیکی مدارس به دستور مدیران گرفته تا دادن باج به بالادستان برای تایید اطلاعات نادرست.
از پر کردن شناسنامه مدارس در اتاق دربسته(به جای حضور در محل) گرفته تا پرکردن بخش مقاوم سازی برای مدارس کمتر از 8سال!
چشممان به روزی بود که این آقایان با تغییر احمدی نژاد بارشان را ببندند اما...
همکار عزیز
من و حدود 70 نفر دیگر از کارمندان قراردادی مجموعه نوسازی فقط برای اینکه بتونیم در این اوضاع بد اقتصادی و اجتماعی به قول معروف لقمه نانی دربیاریم شدیم برده مدیران و مسئولان این ...

بعه از این همه سال و گرفتن فوق لیسانس عمران بدون داشتن سهمیه های خاص هیچ حرفی برای گفتن ندارم.بعد از آن طرف آقای یامین پور در وبلاگشون نوشتن با فوق لیسانس شدن هیئت علمی دانشگاه ، اونم بدون پارتی.
ببخشید که سرتون رو درد آوردم.دلم ماههاست که از این اوضاع پره.
موفق باشید و سبز

هیچ نظری موجود نیست: